Muszę napisać email do nauczycielki w którym będzie opisane
1. Z jakiego kraju pisze.
2. Co myślę o tym kraju.
3.Gdzie byłam w tym kraju i co robiłam przez kilka dni
4. Co robię wieczorem.
5. I gdzie pojadę następnego dnia.
Liczę na szybką odpowiedź ; ) daje naj ; )

2

Odpowiedzi

2010-01-28T17:10:02+01:00

Droga Pani [imię nauczycielki]!

Piszę do Pani z Grecji, która bardzo mi sie podoba i jest pięknym krajem. Widoki są przecudne i zapierają dech w piersiach! Przez kilka dni mojego pobytu tutaj zwiedziłam wiele zabytków, dowiedziałam się co sie tutaj uprawia i hoduje. Poznałam historię kraju.
Dziś wieczorem idę z rodzicami do restauracji zjeść narodowe dania Grecji. Będzie wspaniale!
Jutro mam w planie pójść się opalać i popływać.

Pozdrawiam,
[Twoje imię]









buziak ;*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:10:14+01:00
Good morning

From this page, Magda.I am writing to you from France.
It is beautiful here, the weather is much beautiful .There is sights to visit.
The city went shopping and I visit the Louvre and buy souvenirs.
Tonight I"m going to the movies.
The next day I'm going to Spain.
Goodbye