Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T18:38:01+02:00
Otóż as1 jest na 2 polu dodanym dolnym i wystarczy dać tylko do niego bemol.
Es1 leży na 1 linii dodanej dolnej i tak samo dopisujesz bemol.
Fes1 leży na 1 polu dodanym dolnym i dopisujesz bemol.
Nie wiem czy o to ci chodziło, ale starałam się ci pomóc. :)
2009-10-05T19:37:46+02:00
Es- będzie tak jak e tylko należy dodać bemol
as- będzie tak jak a tylko należy dodać bemol
fes- będzie tak jak f tylko należy dodać bemol