Odpowiedzi

2010-01-28T17:14:32+01:00
Był taki dzień kiedy nikt nie chciał żyć.
Umierać zachciało się a tu nagle,
Kościuszko i sfora nadeszła.

Każdemu chciało się walczyć by Niemcy
przegrali wreszcie dziś.

Niemcy przegrali, Hitler się zabił i
było GIT.
1 1 1
2010-01-28T17:20:02+01:00
Gdybym była całkiem mała,
To bym wsiadła do sandała
I pływała po kałuży
I nie bałabym się burzy.

Gdybym wcale nie urosła
Miałabym z zapałek wiosła
I robiłabym co chciała
Gdybym była całkiem mała

Ref.:
A ja rosnę i rosnę
Latem, zimą, na wiosnę
I niedługo przerosnę
Mamę, tatę i sosnę



myśle ze mogłam pomóc :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:56:31+01:00
1.Ciągle myślę,
o tym co działo się, choć wiem,
że to był tylko sen.
Czuję, że ty żyjesz gdzieś.
Ten uśmiech na twarzy i piękny głos.
Chyba dzieję się coś.

Ref. Kim ty jesteś?
Niech sen spełni się.
Chcę widzieć Ciebie teraz,
tu koło mnie.
Wziąć Cię za rękę
i przed siebie iść.
Z tobą razem przez życie.
już do końca dni.

2.Żyjesz tylko w snach.
nie chcę budzić się.
Widzieć ciebie
To jedyne me marzenie
Weź mnie do siebie
nie odchodź, nie..
Każdy sen to Ty,
jesteś częścią mnie.

Ref. Kim ty jesteś?
Niech sen spełni się.
Chcę widzieć Ciebie teraz,
tu koło mnie.
Wziąć Cię za rękę
i przed siebie iść.
Z tobą razem przez życie.
już do końca dni.

Bo ja to wiem,
że siedzisz w duszy mej.
proszę bardzo cię
powstań i przyjdź
i przytul mnie..
naprawdę.
nie we śnie.

Ref. Kim ty jesteś?
Niech sen spełni się.
Chcę widzieć Ciebie teraz,
tu koło mnie.
Wziąć Cię za rękę
i przed siebie iść.
Z tobą razem przez życie.
już do końca dni.
1 5 1