Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:11:46+01:00
P=0,5(a+b)h

P=36cm^
a=3x
b=x
h=6cm

36cm^=0,5(3x+x)*6
36cm^=3cm*4x
4x=36cm^:3cm
4x=12cm |:4
x=3cm

a=3*3cm=9cm
b=3cm

tu już było to zadanie: http://zadane.pl/zadanie/389788
1 5 1
2010-01-28T17:13:51+01:00
P=36 cm2
b = 3a
h = 6cm

P = (1/2)*(a+b)*h

36 = (1/2) * (a+3a)*6

36 = 3*4a

4a = 12

a = 3

b=3a
b=3*3
b=9
1 5 1
2010-01-28T17:14:55+01:00
P= (a+b)*h:2
P=38cm²
a+b= 38cm²*2:6
a+b= 12
a=12-3
a=9
b=12-9
b=3
2 4 2