Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:13:43+01:00
Graniastosłup ma 2 podstawy,m czyli krawedzi podstawy jest razem 6
6×4cm=24cm
krawedzie boczne są 3, każda ma 6cm
3×6=18cm
razem krawedzie mają:24+18=42cm
2 5 2
2010-01-28T17:13:43+01:00
L = 2* 3*4 cm + 3* 6 cm = 2* 12 cm + 18 cm = 24 cm + 18 cm =42cm
Odp. Suma długości wszystkich krawędzi tego graniastosłupa jest
równa 42 cm.
1 5 1
2010-01-28T17:18:22+01:00
6*4cm=24cm- wymiary krawędzi podstaw (trójkąty)
3*6cm=18cm- wymiary krawędzi bocznych
24cm+18cm=42cm

pozdrawiam ;P

2 4 2