Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T17:58:23+01:00
A)√50+√8-√32=
√2*25+√2*4-√2*16=
5√2+2√2-4√2=
3√2

b)2√20+3√80-3√45=
2√4*5+3√16*5-3√5*9=
4√5+12√5-9√5=
7√5

c)√12-5√27+4√108=
√4*3-5√9*3+4√36*3=
2√3-15√3+24√3=
11√3

d)√48+5√75-√147
√16*3+5√25*3-√49*3=
4√3+25√3-9√3=
20√3
1 5 1
2010-01-28T18:42:04+01:00
A) √50+√8-√32=√2*25+√2*4-√2*16=5√2+2√2-4√2=3√2
b) 2√20+3√80-3√45=2√4*5+3√16*5-3√5*9=4√5+12√5-9√5=7√5
c) c)√12-5√27+4√108=√4*3-5√9*3+4√36*3=2√3-15√3+24√3=11√3