Odpowiedzi

2010-01-28T17:17:35+01:00
4kw+8kw=100 pier100=a=10
10kw*pier3/4=25pier3

1\2a*h=p
25pier3=1/2*10*h
5pier3
6 1 6
2010-01-28T17:20:55+01:00
A=4cm
b=8cm

pole=½ab
pole=½×4×8=16cm²

oblicz przeciwprostokatną c z pitagorasa
c²=a²+b²
c²=4²+8²
c²=16+64
c=√80
c=4√5cm

h= szukana wysokość
pole=½ch
16=½×4√5h
h=16:2√5
h=8√5:5
h=1,6√5cm= szukana wysokość
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:21:10+01:00
Przyprostokątne trójkąta prostokątnego mają długości 4 i 8, więc pole trójkąta
P = ½*4* 8 = ½*32= 16
Przeciwprostokątna ma długość
p = √( 4² + 8²) = √(16 + 64) = √80 = √(16*5) = 4√5
P = ½*h*p= ½h*4√5 = 16 (szukana wysokość)
h = (2*16)/4√5 = 32/4√5 = 8/√5 = (8√5)/5
Wysokość ma długość (8√5)/5.
7 4 7