Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:23:36+01:00
Firewall jest to zapora sieciowa. Pełni rolę połączenia ochrony sprzętowej i programowej sieci wewnętrznej LAN przed dostępem z zewnątrz tzn. sieci publicznych, Internetu, chroni też przed nieuprawnionym wypływem danych z sieci lokalnej na zewnątrz.

A Konfiguracja to zależy o jaką ci chodzi ;)
2010-01-28T17:23:53+01:00
Firewall to ochrona przeciwirusowa, działa na zasadzie znajdowania i usuwania złośliwego oprogramowania oraz odpychaniu tego, które chce się dostać.
konfiguracja polega na dostosowaniu go do danego komputera i potrzeb użytkownika.