Odpowiedzi

2010-01-28T17:21:23+01:00
Drodzy nauczyciele!

serdecznie zapraszam was na uroczyste rozpoczecie roku szkolnego 2009-2010. uroczystosc osbedzie sie 16 lutego o godzinie 12.00 na forum szkoly.
2010-01-28T17:21:25+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić grono pedagogiczne na uroczystość zakończenia roku szkolnego , które odbędzie się w Domu Kultury w Poznaniu , o godzinie 11:00.
Serdecznie zaprasza/ zapraszamy (w zależności kogo imieniu piszesz czy swoim czy np samorządu szkolnego) .
I podpisz się ! .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:22:11+01:00
Zaproszenie!
Mam zaszczy zaprosić nauczycieli ze szkoły ......... na uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego.Które odbędzie się 19.6.2010r o godzinie 9.00 na boisku szkolnym.
Zaprasza.....
2 3 2