Joanna Kulmowa
"Nie wyrastaj z marzenia"

Podobno z tego się wyrasta,
podobno z czasem się zmienia.
Ty się nie zmieniaj, już taki zostań,
ty nie wyrastaj z marzenia.

Choćby ci było z nim niewygodnie,
choćby nawet z nim było źle ci,
to je troszeczkę, odrobinę odmień,
ale go nie wyrzycaj na śmieci.

Będą mówili, że jesteś dziecinny,
będą się może śmiali,
a ty się z nimi nie licz,
ty bądź taki, jaki jesteś - nie inny.

I gdybyś nawet nie mógł sprostać
światu, co zmienia zię i zmienia,
ty nic się nie martw, taki już zostań -
ty nie wyrastaj z marzenia.

Zad. do tekstu:
W każdej zwrotce podkreśl ołówkiem fragment, który
zawierarady skierowane do adresata. Zapisz je w punktach.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:24:44+01:00
1.Ty się nie zmieniaj, już taki zostań,
ty nie wyrastaj z marzenia.
2.To je troszeczkę, odrobinę odmień,
ale go nie wyrzucaj na śmieci.
3.A ty się z nimi nie licz,
ty bądź taki, jaki jesteś - nie inny.
4.ty nic się nie martw, taki już zostań -
ty nie wyrastaj z marzenia.
34 3 34
dzięki może będzie dobrze
dzięki :D
2010-01-28T17:25:21+01:00
1) Ty się nie zmieniaj, już taki zostań,
ty nie wyrastaj z marzenia.
2) Choćby ci było z nim niewygodnie,
choćby nawet z nim było źle ci,
3)Będą mówili, że jesteś dziecinny,
4)a ty się z nimi nie licz,
ty bądź taki, jaki jesteś - nie inny.
18 2 18
2010-01-28T17:25:40+01:00
1.Nie zmieniaj się
2.Odmień je troszeczkę, odrobinę
3.Bądź taki, jaki jesteś
4.Nie martw się
5. Nie wyrastaj z marzenia
14 2 14