Odpowiedzi

2010-01-28T17:23:50+01:00
Mieszko I - ur. 922-945, zm. 25 maja 992

Mam nadzieję, że pomogłam ; )
42 3 42
nie pomogłeś bo data jest nieznana a po za tym po 945 był jeszcze bitwa pod Cedynią
2010-01-28T17:23:51+01:00
(ur. 922-945,) (zm. 25 maja 992)
25 3 25
nie pomogłeś bo data jest nieznana a po za tym po 945 był jeszcze bitwa pod Cedynią
Aha ale bitwa pod Cedynią była w 972 roku
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:26:11+01:00
Data urodzenia Mieszka I nie jest do końca znana szacuje się ją na rok między 922-945. Zmarł natomiast 25 maja 992r.

POZDRAWIAM:):)
48 4 48
dzienki
Witam,mam pytanie: Mieszko1 ur 922-945(ponieważ data jest nieznana), ale nie rozumiem jeżeli ur 992 to jakim cudem zmarł 25maja 992.Czy Mieszko 1 ur 992 i zmarł 25 Maja i zmarł w tym samym roku co się urodził?.