Odpowiedzi

2010-01-28T17:30:38+01:00
-Siema
-Siema
-Co na jutro mamy zadane??
- Napisać wypracowanie z polskiego.
- O Boże tylko nie to.
- Jak ja jej nie lubię.
- Ja też ale trzeba mieć dobrą średnią na koniec bo rodzice się wkurzą no i Lipton.
- Co dzisiaj grają w telewizji.
-Władca Pierścieni cz. 2
- Dobra ja lece lobię tą cześć
- Ja też
- nara
-nara

3 4 3
2010-01-28T17:31:12+01:00
-Cześć
- Hej. Co tam?
- Wporzo. A u ciebie?
- Też spox.
- Ej to idziemy w końcu jutro do kina ?
- O lol. Zapomniałam ! A o której ?
- o 17.00 sie zaczyna.
- Kurcze. Nie bardzo moge, bo obiecałam mamie że jej pomoge. Sorry.
- Hmm... a w sobote możesz?
- Raczej tak.
- Musze lecieć. No to jeszcze ustalimy jutro. Narqa !
- Pa
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T17:34:10+01:00
-Siema Kaśka !
- O siema, co ta, ? Jak tam w szkole ?
- A spoko, spoko, kiedy idziemy na sp ?
- Hmm może w piątek po lekcjach ?
- ok, spoko.
- Dora ja spadam na chatę, bo glodna jak wilk jestem.
-Dobra nara !
-nara.


prosze o naj ! dostałam za to 5
2 3 2