Odpowiedzi

2010-01-28T17:27:12+01:00
Słoń- Mianownik l.pojedyńczej
Przyjaciel_Mianownik l. pojedyńczej


1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:27:14+01:00
M : słoń
D : słonia
C : słoniowi
B : słonia
N : słoniem
Ms : słoniu
W : słoniu !

M : przyjaciel
D : przyjaciela
C : przyjacielowi
B : przyjaciela
N : przyjacielem
Ms : przyjacielu
W : przyjacielu !
2 3 2
2010-01-28T17:28:34+01:00
Mianownik: Słoń
Dopełniacz: Słonia
Celownik: Słoniowi
Biernik: Słonia
Narzędnik: Słoniem
Miejscownik: Słoniu
Wołacz: Słoniu!

Mianownik: Przyjaciel
Dopełniacz: Przyjaciela
Celownik: Przyjacielowi
Biernik: Przyjaciela
Narzędnik: Przyjacielem
Miejscownik: Przyjacielu
Wołacz: Przyjacielu!


3 2 3