1. Wyraź podane powierzchnie we wskazanej jednostce .

a) [m²] , 0,5km² , 2km² , 12500cm² , 2500dm² .


2.
a) zamień na ary .
- 0,02 ha
- 3200m²
- 0,5km²

b) zamień na hektary .
- 320000m²
-800a
-0,7km²

by co to są zadania 9 i 12 strona 121 ksiiązka matematyka 1 ( 1 gim )

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:34:05+01:00
1. 500000m²,2000000m²,1,25m²,25m²
2.a)2a,32a,5000a
b)32ha,8ha,70ha





(zadania na 100% dobrze ;))
2 1 2
2010-01-28T17:38:13+01:00
Zad.12/121
a) na ary
2a
32a
5000a

b) na hektary
32ha
8ha
70ha

c)na m2
25000m2
4000m
225m2

d)na km2
1,5 km2
100km2
0,45km2


zad.9/121
a)[cm2]
275 cm2
250cm2
10 cm2
150 cm2

b) [m2]
500m2
2000m2
125m2
250m2
2 5 2
2010-01-28T17:49:44+01:00
1
a)0,5km2=?m2
1km =1000m
1km2=10002m2=1 000 000m2
0,5km2=500 000m2

2km2=?m2
1km=1000m
1km2=10002m2=1 000 000m2
2km2=2 000 000m2

12500cm2=?m2
1cm=0,01m
1cm2=0,012m2=0,0001m2
12500cm2=1,25m2

2500dm2=?m2
1dm=0,1m
1dm2=0,12m2=0,01m2
2500dm2=25m2

2
a)0,02ha=2a
3200m2=32a
0,5km2=500 000m2=5000a

b)320 000m2=32ha
800a=8ha
0,7km2=700 000m2=70ha