Odpowiedzi

2010-01-28T17:30:46+01:00
Rownania z 1 niewiadoma sie rozwiazuje tak ze liczby na 1 strone a wszystko co z ta niewiadomo na druga
potem ta liczbe co masz tam bez niewiadomej dzielisz przez liczbe przy nie wiadomej zeby wyliczyc wartosc niewiadomej cala filozofia
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T17:33:04+01:00
Pewnie, to b. łatwe.
masz np: 2x-4=-3x+1
i liczymy: x na jedną stronę, cyfry bez x na drugą.
2x(teraz zmiana znaku)+3x= 4+1 ( 4, bo zmiana znaku)
2x+3x=4+1
5x=5 (musi być sam x, więc dzielimy)
5x=5/5
x=1 I to wszystko