Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:31:59+01:00
PAST SIMPLE:

czynności, która zaczęła i skończyła się w przeszłości w znanym

czynnościach, które wydarzyły się w przeszłości jedna po drugiej

czynnościach skończonych, które trwały przez jakiś okres czasu (w przeszłości)

PAST continuous

czynności ciągłej przerwanej przez inna czynność w przeszłości
Czynność dłuższa jest w czasie Past Continuous, a krótsza w Past Simple

dwóch lub więcej czynnościach trwających równocześnie

używamy w opowiadaniach, aby przybliżyć okoliczniści wydarzenia
2010-01-28T17:35:40+01:00
Past simple!
Czasu past simple uzywamy, kiedy mowimy o czynnosciach, ktore odbyły się w okreslonym czasie w przeszłosci. Często uzywamy okreslen czasu takich jak : jesterday(wczoraj), last week(w zeszłym tygodniu), last night(wczoraj wieczorem/w nocy).tego czasu uzywamy gdy mowimy o juz zakonczonych czynnosciach.
past countinous!
Czasu past continous uzywamy, kiedy mowimy o odbywajacej sie w przeszlosci czynnosci.

tak było w mojej ksiazce od j. angielskiego.
mam nadzieje ze pomogłam:)
:*
1 5 1