Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:17:35+01:00
Ich muss auf dem komputer spielen
iś mus auf dem kopiuter szpilen
2010-01-28T20:54:20+01:00
Ich will Computerspiele spielen

czyta się: Iś wil Komputerszpilen szpilen

nie jestem pewna czy dobrze, ale powinło byc tak
2010-01-28T21:06:05+01:00
Ich will auf dem Computer spielen!

z wymowa? mam Ci nap jak sie mówi?


iś wil auf dem komputer szpilen!