1. Wpisz odpowiednie liczby:

a)800cm=...........m
1700cm=............m
5000cm=............m

b)90dm=.....m
300dm=......m
1400dm......m

c)8000m=.........km
25000m=..........km
40000m=..........km



2.
Sprawdź czy jola zamieniła dobrze jednostki.Wpisz Tak lub NIE.

a)30cm1mm=31mm
b)17mm=1cm7mm
c)218cm=2m18cm
d)5m11cm=511cm
e)1285m=1km285m
f)15km1m=1501m



proszę o pomoc plisss

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:34:29+01:00
A)800cm=8m
1700cm=17m
5000cm= 50m

b)90dm=9m
300dm=30m
1400dm=140m

c)8000m=8km
25000m=2,5km
40000m=40km



2.
Sprawdź czy jola zamieniła dobrze jednostki.Wpisz Tak lub NIE.

a)30cm1mm=31mm Nie
b)17mm=1cm7mm Tak
c)218cm=2m18cm Tak
d)5m11cm=511cm Tak
e)1285m=1km285m Tak
f)15km1m=1501m Tak
  • Ynka
  • Początkujący
2010-01-28T17:35:49+01:00
A.
8
17
50
b.
9
30
140
c.
8
25
40

2.
nie
tak
tak
tak
tak
nie
2010-01-28T17:41:00+01:00
1.
a)8m
17m
50m
b)9m
30m
140m
c)8km
25km
40km
2.
a)Nie
b)Tak
c)Tak
d)Tak
e)Tak
f)Nie

1 5 1