Odpowiedzi

2010-01-28T17:38:16+01:00
Drogi Panie burmiszczu zwracam się z proźbą aby nowo wybudowana ulica nosila nazwę " Matki Teresy z Kalkuty ". Chciałbym aby ona otrzymała taką nazwę ponieważ Teresa z Kalkuty chroniła bardzo wielu ludzi, awięc chcę aby ta ulica nosiła jej nazwę i chroniła wszystkich kierowców i pieszych.
1 1 1
2010-01-28T17:41:11+01:00
data. miejscowość np.
22.01.10r. Kraków

Drogi Prezydencie!

Piszę do Pana ponieważ chcę aby nowa ulica nazywała się imieniem Matki Teresy z Kalkuty. Mam nadzieję że pan rozważę moją propozycję. Z góry bardzo dziękuję. Serdecznie pozdrawiam pana i małżonkę.


podpis.... np Damian Kowalski
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:44:20+01:00
Szanowny Panie Prezydencie
Piszę jako uczennica Gimnazjum nr. 1. Niedawno na lekcji języka polskiego omawialiśmy życie i dziełania Matki Teresy z Kalkuty . Bardzo zaciekawiła mnie ta wielka postać,dlatego zwracam się do Pana z prośbą nazwania nowo powstałej ulicy imieniem tego autora. Uważam,że jest to wspaniała kobieta. Moim zdaniem, ulica powinna mieć nazwę kojarzącą się ze znaną osobistością gdyż łatwiej będzie ją zapamiętać. Osoba ta kojarzy się z autorytetem i mądrością. Każdy powinien brać z niej przykład.
Mam nadzieję,że rozważy Pan moją propozycję. Załączam petycję z podpisami mieszkańców Mamrota.
Z wyrazami szacunku
Janina Kisielek
1 5 1