Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T17:34:26+01:00
Ciecze -
atrament i woda
manganian (VII)potasu i woda

gazy -
powietrze i dezodorant
powietrze i dym
1 5 1
2010-01-28T17:38:32+01:00
W cieczach: woda i sok, herbata: woda i liście herbaty lub torebka z herbatą włożona do wody
w gazach: rozchodzenie się wszelkich zapachów: zapach ciasta, pieczonego mięsa, zapach potu po lekcji w-f,
2010-01-28T17:39:59+01:00
W cieczy np. przygotowując herbatę, jak się wleje do wody atrament
W gazach np. powietrze z perfumami, powietrze z dymem