Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:42:48+01:00
Cukierniczy - ''Różany potok'' - Poznań
Mięsnym i rybnym - ''Polish Yellow Pages'' - Toruń
Cukrowniczym - "BAXTOM" - Mława
Mlecznym - ''TradaMilk'' - Rzeszów

;))
2010-01-28T17:44:40+01:00
Cukierniczy: Piekarnia ,,Zakryś" - miasto Zakryś
Mięsny: Zakłady mięsne "Skiba" (bardzo znane, rozwożą produkty po całej Europie) -miasto Chojnice
Rybny: "Seko" miasto-Chojnice
Mleczny: OSM Chojnice miasto-Chojnice