Odpowiedzi

2009-10-04T17:59:01+02:00
Według mnie wojna nie jest njalepszym sposobem roztrzygania konfliktów, poniewaz
-podczas wojny ginie duzo niewinnych ludzi,
-tke walki powoduja wiele zniszczen
zamiast zaczynac wojne mozna pomyslec o innych metodach rozwiazywanaia sporów.jednym z nich jest negocjacja.

tylko ja mam to z zdaniah i jest troche dłuższe...:]
67 4 67
2009-10-04T18:01:15+02:00
Moim zdaniem wojny są złym sposobem rozwiązywania konfliktów.
Gienie mnóstwo ludzi, państwo traci dużo pieniędzy. Kraje pogadsze mogą mieć bardziej profesjonalną armię i wjadomo że wygrają. Dobrym sposobem na roztrzyganie sporów jest zawieranie sojuszy.
55 3 55
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T18:02:10+02:00
Moim zdaniem wojna nie jest najlepszym sposobem rozwiazywania konfliktu. tylko go pobudza. kazdy spor ma inna geneze i rozne rozwiazania. jego zakonczenie jest dobra wola ludzi, ktorzy go wzniecili. najwazniejszym celem rozwiazania konfliktu jest uzysknie poroumienia. mysle ze kazdy czlowiek powinien dazyc do ugody zamias powiekszac konflikt, gdyz obserwujac dzieje wojen brak porozumienia prowadzi do wielu zniszczen i ofiar. wojna to ostatecznosc.
86 3 86