Odpowiedzi

2009-10-04T17:56:29+02:00
Akcja:śmieci mniej ziemi lzej xd..
nO i segregowanie smieci i takie tam...;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T18:08:02+02:00
U mnie w gospodarstwie zwracamy uwagę na makulaturę , której stosunkowo mamy dużo[ponieważ codziennie otrzymujemy różne czasopisma] , wkładamy do specjalnych pojemników.wszystkie butelki plastikowe oraz pojemniki segregujemy i wrzucamy do specjalnych koszy , tak samo robimy ze szkłem.U mnie w domu ogrzewanie jest tradycyjne czyli palimy w piecach. Do tego używamy węgla [ale tylko sporadycznie] i drzewa.,nigdy nie palimy żadnych gum , plastików itp.Ścieki i zanieczyszczenia trafiają do ekologicznej oczyszczalni.W moim gospodarstwie nie ma śmieci wyrzucanych na dzikie wysypisko , bo wszystko jest wrzucane do koszy, wcześniej segregując wszystko.
1 5 1