1.Oblicz długość przyprostokątnych trójkąta prostego równoramiennego o polu 24,5cm.

2.Przekątne rombu mają długość 6cm i 8cm, bok rombu ma długość 5cm. Oblicz wysokość.

3.Pole trapezu wynosi 36m². Jedna z podstaw jest 3 razy dłuższa od drugiej. Oblicz długości podstaw trapezu, jeśli jego wysokość wynosi 6m.

4. Boki równoległoboku mają długość 10cm i 6cm, a wysokość poprowadzona do krótszego boku wynosi 8 cm. Oblicz pole drugiej przekątnej.

2

Odpowiedzi

2010-01-28T17:38:11+01:00
________________________________
Pole kwadratowe ..

_______ Pole równoległe
>>>>>> Odmieniacz>>>>>>
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T17:41:49+01:00
1)P= a x h/2
P= 24,5cm2
24,5cm2 x 2=49cm2
49cm2:7cm=7cm
Odp. Jedna przyprostokątna ma długość 7 cm.
2)P=e*f/2
P=6*8/2
P=24
P=a*h
24=5*h/:5
h=4,8
3)nie wiem
4)też nie wiem