Odpowiedzi

2010-01-28T17:38:53+01:00
- gaśnice pianowe
-niezbędny w fotosyntezie
- przemysł spożywczy
- występuje w powietrzu
- przemysł cukierniczy
-medycyna
2010-01-28T17:39:36+01:00
* jako suchy lód jest wykorzystywany do chłodzenia;
* wywołuje twardnienie zaprawy wapiennej ;
* w dojrzewalniach owoców ;
* czynnik chłodniczy w obiegach nadkrytycznych ;
* czynnik roboczy w gaśnicach śniegowych i instalacjach gaśniczych ;
* w cukrownictwie - do wytrącania resztek wodorotlenku wapnia z soku buraczanego ;
* stosowany do "zasilania" markerów do gry w paintball
* stosowany również w napojach gazowanych. ( np. woda gazowana
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:41:26+01:00
Zastosowanie:
* w przemyśle spożywczym w napojach gazowanych,
* w gaśnicach, służących do gaszenia pożaru,
* wykorzystywany jako chłodziwo (chłodzi)
* występuje w powietrzu oraz wodach źródlanych.

Liczę na najlepsze ;**