Odpowiedzi

2010-01-28T17:47:56+01:00
Http://www.erepublik.com/en/article/najwa-niejsze-wydarzenia-roku-2009-1130755/1/20

http://www.progames.pl/article/full/5112

Wszystko jest na tych stronkach jak coś to wal na priv...
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T17:56:12+01:00
-7 lutego pierwszy Polak padł ofiarą pakistańskich terrorystów. Piotr Stańczak, geolog z Krakowa, został porwany dla okupu.
-Kryzys gazowy Rosja-Ukraina-01.01.2009.
-18 stycznia 2009 roku zakończyła się izraelska operacja w Strefie Gazy.
-Francja wraca do struktur wojskowych NATO -07.02.2009.
-We wrześniu 2009r rząd podpisał ugodę z Eureko, kończącą spór tej firmy z PZU
-Izrael - Kadima wygrała wybory do Knesetu-11.02.2009.
-Rok 2009 był pierwszym rokiem kadencji Baracka Obamy.
-Dymisji ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ćwiąkalskiego.
-18 grudnia Józef Kardynał Glemp skończył 80 lat i przestał pełnić funkcję prymasa Polski.