Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:48:08+01:00
Moja mama jest:Jest osobą wysoką , o piwnych , błyszczących oczach , spoglądających życzliwie spod wąziutkich brwi .
Kształtne usta często delikatnie maluje brązową pomadką , co doskonale pasuje do koloru jej cery i oczu .
Na promieniejącej wewnętrznym blaskiem twarzy widnieje uśmiech Krótkie , kasztanowe włosy najczęściej spina lub związuje w kitkę .
Sądzę , że jedyną wadą w wyglądzie mojej mamy jest zbyt mocno uwydatniony nos.
Mama na co dzień ubiera wygodne spodnie i swetry , zaś do pracy bardziej eleganckie bluzki i garnitury . Często można ją też spotkać w długiej , przewiewnej sukience .
W oczach dziecka matka jest najpiękniejszą i najbardziej niepowtarzalną kobietą , dlatego bez wątpienia trudno wskazać jej wady .

Moja mama jest- troskliwa , opiekuńcza .
Najmniejszy mój problem jest i jej zmartwieniem , a każdy sukces radością i dumą . Zawsze mogę liczyć na pomoc i wsparcie z jej strony . Bo któż lepiej wie co dla mnie dobre ?

Mama posiada jeszcze wiele innych ,
jak np. pracowitość , zaradność .

Mój tata:
odpowiedizalny,
sprawieldiwy
opiekuńczy
głowa rodizny
pracowity
1 3 1
2010-01-28T17:50:35+01:00
1.Tata to głowa rodziny.
2.Tata zarabia na utrzymanie rodziny.
3.Córki kochają tate.
4.Tata daje pieniądze dzieciom i żonie
5. Tata jako jedyny zarabia w domu
1 1 1