Odpowiedzi

2010-01-28T17:48:48+01:00
Możesz np. zrobic konkurs z krzesłami odzielnie chlopakow i dziewczyn a pozniej chlopak i dziewczyna maja ze saba zatanczyc

licze na najj
4 4 4
2010-01-28T17:50:37+01:00
Mam taki pomysł:

-Urna na walentynki
-Konkurs na najlepiej ozdobiona sale na walentynki

Udało mi sie tylko tyle wymyślic mam nadzieje ze moje pomysłys ie przydadza
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:39:43+01:00
Hmm moze cos w stylu najlepszego tanca w parze ?
Albo zrobienie ciasteczek z wrozbami walentynkowymi?
Urna to podstawa !
O a moze zrobcie impreze w stylu balu przebierancow tyle ze glownym tematem imprezy byly by WALENTYNKI :P I pozniej wybierzcie najlepszy stroj :P
No wpadlam tylko na to :P Licze na naaaj
6 3 6