Scharakteryzuj wymienione, postawy, usposobienia itp., wpisujac odpowiednie wyrazy z ramki.

slowa z ramki: zlosliwy, markotny, zarozumialy, pyszalkowaty, apatyczny spokojny zasepiony smutny chelpliwy, szyderczy opanowany zachowujacy zimna krew, awanturnik prozny gwaltowny

megaloman -
melancholik -
choleryk -
ironista -
stoik -

mam do tych wyrazow dopisac te z ramki

2

Odpowiedzi

2009-10-04T18:04:40+02:00
Megaloman - złośliwy, zarozumiały, pyszałkowaty
melancholik - smutny, markotny, apatyczny, zasępiony
choleryk - awanturnik, gwałtowny
ironista - szyderczy, złosliwy
stoik - spokojny, opanowany, zachowuje zimną krew
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-04T18:25:55+02:00
Megaloman -pyszalkowaty zarozumialy
melancholik -zasepiony smutny apatyczny
choleryk -zlosliwy awanturnik gwaltowny
ironista -zlosliwy szyderczy
stoik -spokojny opanowany zachowujacy zimna krew
3 4 3