Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:56:38+01:00
1. Widłak goździsty
Widłak jałowcowaty
widłak spłaszczony
widłak wroniec
Widłaczek (widłak) torfowy
Widlicz (widłak) alpejski
Widłak cyprysowy

2. 1) Długosz królewski
2) Pióropusznik strusi
3) Podrzeń żebrowiec
4) Języcznik zwyczajny
5) Salwinia pływająca [jest paprocią pływającą]

3. skrzyp bagienny
skrzyp błotny
skrzyp gałęzisty
skrzyp leśny
skrzyp łąkowy

:):)
31 4 31
Komentarz został usunięty
dziękuje<3
2010-01-28T17:56:48+01:00
1. Widłak cyprysowy, Widlicz (widłak) alpejski , Widłaczek (widłak) torfowy, Wroniec widlasty (widłak wroniec), Widlicz spłaszczony (widłak spłaszczony), Widłak jałowcowaty, Widłak goździsty.

2. Osmunda regalis (długosz królewski), Polystichum aculeatum (paprotnik kolczysty), Polystichum lonchitis (paprotnik ostry), Polystichum braunii (paprotnik Brauna), Matteuccia struthiopteris (pióropusznik strusi).

3. Equisetum telmateia (skrzyp olbrzymi), Equisetum variegatum (skrzyp pstry),
12 3 12