Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:02:30+01:00
-wywieszając flagę
-oglądając programy związane z ważnymi świętami narodowymi
-interesując się polityką kraju
-uczestnicząc w różnych akcjach związanych ze świętami narodowymi
-nie wyjeżdzać za granicę do pracy, szukać w kraju
-uczyć się hisotrii swojego państwa
11 4 11
2010-01-28T19:03:40+01:00
-ucząc się historii
-służyć w wojsku
-brać udział w uroczystościach państwowych
- nie wyjeżdżać za praca za granicę
-w święta wywieszać flagę przed domem
-śpiewać hymn polski na uroczystościach :)
5 2 5