Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T17:54:37+01:00
Instrukcja obsługi młotka:
1. Chwycić prawą lub lewą dłonią trzonek młotka.

2. Trzymany w dłoni młotek unieść na wysokość głowy.

3. Wykonać ruch ramienia w przód i w dół celując młotkiem w wybrany punkt. Najczęściej jest to gwóźdź.

4. Jeżeli nie osiągnięto zamierzonego celu (np. gwóźdź nie został wbity), należy powtórzyć czynności opisane w punkcie drugim oraz w punkcie trzecim.

5. Po zakończonych pracach odłożyć młotek w bezpieczne miejsce, niedostępne dla dzieci, osób niepoczytalnych oraz osób pod wpływem alkoholu.


licze na naj^^;)
2 5 2
2010-01-28T17:57:27+01:00
Wkładanie nowej żarówki do lampy :
- odkręcić starą żarówkę, wyrzucić do specjalnego kosza na śmieci
- wyciągnąć nową żarówkę z opakowania
- zobaczyć czy nie jest spalona
- wkręcić ją do lampy
- zobaczyć czy świeci
1 3 1