Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T17:58:45+01:00
Moim najlepszym przedmiotem w szkole jest plastyka ponieważ nie musze sie na nią uczyć, mogę na niej ruszyc swoją wyobraznia i tworzyć, przewaznie dostaje sie na niej dobre oceny (chyba że ktoś nic nie robi ;) ).
Uważam że jest to świetny przedmiot ponieważ rozwija wyobraznię.
2010-01-28T17:59:28+01:00
Przedmiotem, który uwielbiam jest wf. Bardzo żałuję, że mam mało lekcji w tygodniu.
"Sport to zdrowie"- to moje motto. Uwielbiam uprawiać wszelkie dyscypliny sportu. Staram się jak tylko moge i wszystko mi wychodzi. Jestem zreszta najszybszy i najlepszy z klasy. Oprócz wf-u chodze jeszcze na dodatkowe zajęcia, i należę do drużyny koszykarskiej.
Gdyby nie było wf-u w szkole, byłbym słaby i nie miałbym ładnie zbudowanego ciała.
1 4 1
2010-01-28T17:59:28+01:00
Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest plastyka, ponieważ moim hobby jest rysowanie i malowanie. W wolnych chwilach lubię wymyślać kolorowe obrazki. Na lekcjach plastyki mogę tworzyć nowe prace i używać do tego mojej wyobraźni. Sądzę, że informacje podawane przez panią pomagają mi rozwijać wiedzę na temat świata plastycznego.
1 5 1