Odpowiedzi

2010-01-28T18:16:13+01:00
1. Należy zgiąć kartkę papieru na pół wzdłóż.
2.Następnie z jednej strony zagiąć rogi kartki tak aby połowa krótszej krawędzi przylegała do zagięcia na środku.
3. Podobnie jak we wcześniejszym punkcie zagiąć papier tylko zagiąć go ze zgiętych rogów kartki też tak samo żeby przylegał do zgięcia.
4. Złożyć samolot na pół tak jak to zrobiliśmy wcześniej w pierwszym punkcie.
5. Uformować skrzydła.
6. Na bokach skrzydeł zagiąć takie motylki które ponogą samolotowi dalej latać

Nie wiem czy to jest zbyt jasne ale nie wiem jak to inaczej opisać. Dzięki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:23:18+01:00
1.Potrzebna będzie kartka formatu A4 może być zarówno biała od drukarki, jak i w kratkę czy inny wzór wyrwana z zeszytu.
2.Wyrwaną kartkę z zeszytu kładziemy na stole i zginamy na pół.
3.Zginamy kartkę na pół wzdłuż. (drógą część )
4.Zaginamy rogi do środka.
5.Zaginamy przednią część naszej maszyny tak, jak na zdjęciu.
6.Następnie zaginamy powstałe rogi do środka, jednak tak, żeby zostawić 2-3 cm u dołu. Zagięcia powinny być symetryczne i tworzyć kąty .
7.Zaginamy kawałeczek papieru będący czubeczkiem całego samolotu, powinien on podtrzymywać sobą zagięte rogi.
8.Następnie kartkę zginamy na pół w stronę odwrotną, niż zrobiliśmy to w kroku pierwszym.

Następnie przechodzimy do robienia skrzydeł. Najważniejszą sprawą jest to, że 'linia zgięcia skrzydła' musi być wykonana ukośnie do 'podwozia' samolotu. 'Linia zgięcia skrzydła' pokazana jest na schemacie przerywaną linią:

Następnie kartkę zginamy na pół w stronę odwrotną, niż zrobiliśmy to w kroku pierwszym.


Samolot jest złożony!

9.