Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T18:08:10+01:00
Równoboczny :
4 * 3 = 12 cm .
znaczy wysokość jest taka sam jak bok .
obw = 12 cm .
dasz naj . ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:12:27+01:00
H=4cm
h=a√3/2 (a pierwiastków z trzech przez 2)
4=a√3/2 /×2
8=a√3 /÷√3
a=8/√3 × √3/√3 (usuwanie niewymierności z mianownika)
a=8√3/3
P=a×h/2=8√3/3×4=32√3/3
Obw=3×a=3×8√3/3=8√3



/ to jest kreska ułamkowa