Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:00:20+01:00
Był sobie raz struś.
Nazywał się on Duduś.
Mieszkał sobie nad rzeczką.
Koło krzaczku z porzeczką.
Nie miał wielu przyjaciół.
Jedyny to Ferdek - muł.
Bawili się razem nad rzeczką.
Tuż obok krzaczku z porzeczką.

Jest to krótki wierszyk, niedokładnie wiedziałam o co ci chodzi. Jak ma być dłuższy to napisz.
2010-01-28T18:01:48+01:00
Kto tak bardzo szybko biega?
Czasem nikt go nie dostrzega!
Szyja długa, ciemne pióra,
Piach trzyma już na pazurach!
Jego jaja największe ze wszystkich,
nie dościgną go żadne chłystki!
Gdy się zdenerwuje,
głowę w piach chowa.
nie dla niego droga asfaltowa!
O strusiu mowa w tym wierszyku,
Jego cech można zliczyć bez liku

; PP

2 4 2