Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:07:09+01:00
Liczba nr 25 nie pasuje do reszty, dlatego, że te liczby 27, 81, 36, 18 dzielą się przez 3 i 9, a 25 nie dzieli się przez 3 i 9, tylko dzieli się przez 5 i 25.
4 3 4
2010-01-28T18:07:14+01:00
25 dlatego że nie dzieli się przez 9
1 5 1
2010-01-28T18:07:40+01:00
Do reszty nie pasuje liczba 25, ponieważ suma cyfr w tej iczbie wynosi 7, a we wszystkich innych wynosi 9.
4 5 4