Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:13:39+01:00
Mały obrazek : 2dm i 30 cm (to 3dm)
2dm * 3 dm = 6 dm^2
duży obrazek : 2 dm * 3 i 3 dm * 3 = 6 dm i 9 dm
6 dm * 9 dm = 54 dm^2

6 dm^2 + 54 dm^2 = 60 dm^2

1 dm^2 to 0,3 zł
60 dm^2 to x zł

x = 60 * 0,3 = 18 zł

Za 2 obrazy zapłacono 18 złotych
3 5 3
2010-01-28T18:28:24+01:00
30cm=3dm
3×3dm=9dm
2×3=6dm
P=a×b
P=6×9
P=54dm²
27×0.30zl=8.10zl-wiekszy obrazek
P=a×b
P=2×3
P=6dm
6×0.30zl= 1.80zl
8.10zl+1.80zl=9.90zl
1 1 1