Odpowiedzi

2010-01-28T18:12:05+01:00
Rejonuna kuli ziemskiej szczególnie aktywny sejsmicznie. Jego granice wyznaczone są przez wybrzeża Azji, daj naj plissss
39 4 39
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T18:16:08+01:00
Ciągnący się wzdłuż wschodnich wybrzeży Azji i zachodnich ..Około 80 czynnych wulkanów zlokalizowanych jest wokół Pacyfiku czyli wstrząsy, które wywołały tsunami mogą mieć wpływ na wulkan na wyspie.„Ognisty Pierścień Pacyfiku”, powstaje w pasie kolizji dwu płyt, głównie gdzie jedna z płyt zanurza się pod drugą,skutkiem potężnych sił tektonicznych kturych są wybuchy wulkanów.
41 4 41
2010-01-28T18:53:43+01:00

Nazywany jest także okołopacyficznym pasem sejsmicznym.
Ognisty Pierścień Pacyfiku powstaje w "pasie kolizji 2 płyt".
Pierwsza płyta zanurza się pod drugą płytę.
Tu zdarza się ok. 81 % WIĘKSZYCH TRZĘSIEŃ ZIEMI.
31 4 31