Zad1.
określ który to wiek lub tysiąc lecie:
1-100r............. / 100-1.p.n.e......... / 1-1000r...........
1000-1r.p.n.e............/ 1201-1300r........... /490 r. p.n.e...........
1901-2000r........../ 700-601 r. p.n.e............./ 1401-1500r.............
501-600 r............../1410r.........
Zad 2.
wyobraź sobie, że przeniosłeś się w czasie o 5 tysięcy lat wstecz. Jesteś egipskim rolnikiem.Napisz jakich narzędzisz użyjesz podczas wymienionych prac.
orka-
żniwa-
młoca -
kopanie i konserwacja kanałów
z góry dzięki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:25:30+01:00
Zadanie 1
1-100r. - I wiek
100-1r.p.n.e. - I wiek p.n.e
1-1000r. - pierwsze tysiąclecie
1000-1r.p.n.e. - pierwsze tysiąclecie p.n.e.
1201-1300r. - XIII wiek
490r.p.n.e. - V wiek p.n.e., pierwsze tysiąclecie p.n.e.
1901-2000r. - XX wiek
700-601r.p.n.e. - XII p.n.e.
1401-1500r. - XV wiek
501-600r. - XI wiek
1410r. - XV wiek, drugie tysiąclecie n.e.
PS.Pamiętaj żeby wiek zawsze podawać cyfrą rzymską ;)

Zadanie 2
Do orki użyłabym motyki, do żniw sierpu, do młoca cepu a do kopania kanałów łopaty.

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam :)
4 5 4
2010-01-28T20:57:10+01:00
Zad1.
określ który to wiek lub tysiąc lecie:
1-100r.`1 wiek / 100-1.p.n.e.1 wiek / 1-1000r 1 tysiąclecie
1000-1r.p.n.e 1 tysiąclecie p.n.e./ 1201-1300r.13 wiek /490 r. p.n.e. 4 wiek
1901-2000r.20 wiek./ 700-601 r. p.n.e..6 wiek p.n.e/ 1401-1500r.15 wiek
501-600 r..6 wiek./1410r..15 wiek i możne obok też napisać 2 tysiąclecie i która połowa 1 .p
1 5 1