Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:16:41+01:00
# include <iostream>
using namespace std;
int main(void){
double a;
double b;
cout<<"Podaj liczbe1"<<endl;
cin>>a;
cout<<"Podaj liczbe2"<<endl;
cin>>b;
cout<<"Suma="<<a+b<<endl;
cout<<"Roznica="<<a-b<<endl;
cout<<"Iloczyn="<<a*b<<endl;
cout<<"Iloraz="<<a/b<<endl;
system ("pause");
return 0;
}
2010-01-28T20:57:13+01:00
Może być też:
# include <iostream>
#include <conio.h>
using namespace std;
int main(void){
int a;
int b;
cout<<"Podaj liczbe1\n";
cin>>a;
cout<<"Podaj liczbe2\n";
cin>>b;
cout<<"Suma="<<a+b<<"\n";
cout<<"Roznica="<<a-b<<"\n";
cout<<"Iloczyn="<<a*b<<"\n";
cout<<"Iloraz="<<a/b<<"n";
getch();
return 0;
}