Odpowiedzi

2010-01-28T18:16:38+01:00
Drogi { tu wpisz imię kolegi }
Co u Ciebie słychać ?
pisze do Ciebie , aby zachęcić Cię do picia wody oraz soków .
Coca - Cola bardzo niszczy zęby i jest niezdrowa , a kawa ma duzo kofeiny .
soki są wyciskane z owoców bez sztucznych barwinków a woda jest bardzo smaczna .
dziękuje ,
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:23:35+01:00
Miejsce i data


droga aleksandro


Postanowiłam napisać ponieważ dowiedziałam sie ze pijesz kawe i bardzo się o ciebie martwie!!!
Nie zapomnij ze ty masz słabe serce, i do tego jeszcze pijesz ta kawe . No bez przesady sama mowiłaś ze nigdy do ust nie weźmiesz takiego swiństwa . Naprawdę sie o ciebie marwie jestes moja jedyna najlepsza przyjaciółka i nie chce cie stracić błagam przestać to robić dla mnie bo znowu wylądujesz w szpitalu. A ja nerwowo i psychicznie nie wytrzymam. Lepiej przezuć sie na soki i wode bo sa zdrowsze oraz maja dużo witamin. Dbaj o siebie błagam Cie !!!
W na ferie do ciebie przyjadę jezeli oczywiście moge. Czekam na odpowiedź...

Ps. Bardzo cie pozdrawiam i myslę ze weźmiesz to do siebie co powiedziałam ci w liście :*
5 3 5