Zad 1.Określ czy wymienione ciała są w spoczynku, czy w ruchu względem układu odniesienia związanego z ulicą , a następnie z gwiazdkami.

szkoła , jadący samochód , przycumowany statek , drzewa , spadający liść , ryby pływające w akwarium.

Zad.2.Księżyc , drzewo , postrzępione chmury i odpowiedz , które z tych ciał są w ruchu względem ziemi?.

Zad.3.Uzupełnij zdanie.
Zjawisko dyfuzji związane jest z -


Te zadanie są z zeszytu ćw.PRZYRODA operon seria szkoła XXI
Bardzo prosze o pomoc z góry dzieki daje najlepszą.
Jak ktos mi da bezsennsu odpowiedz daje spam ...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:21:53+01:00
1 wzgledem ulicy w ruchu są ; jadący samochód ,ryby pływające w akwarium, spadający liść
wzgledem gwiazd w ruchu sa wszystkie ciala ; D
2, ksiezyc i chmury
3, jest zwiazane z "mieszaniem sie gazów, cial stalych i cieczy"
3 4 3
2010-01-28T19:30:20+01:00
1. Ruchu względem układu odniesienia związanego z ulicą to:
- jadący samochód;
- spadający liść;
- ryby pływające w akwarium.
Ruchu względem układu odniesienia związanego z gwiazdami to:
- szkoła;
- przycumowany statek;
- drzewa.
2. Ciała, które są w ruchu względem Ziemi to:
- Księżyc;
- postrzępione chmury.
3. Zjawisko dyfuzji związane jest z - mieszaniem się różnych gazów, cieczy i ciał stałych.

Pozdrawiam i liczę na naj!
2 4 2