Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T18:21:42+01:00
Najważniejszym odkryciem XX wieku jest odkrycie penicyliny przez A. Fleminga. Dzięki niemu ludzie zaczęli widzieć przyszłość. Zrozumieli, że wiele chorób można pokonać.
Odkrycie tego antybiotyku dało początek wielu innym odkryciom. Dzięki niemu ludzie widzięli szansę na przyszłość.
Wiele osób zostało wyleczonych z ciężkich, poważnych chorób, często śmiertelnych.
Penicylina dała szansę wielu ludziom. Miliony osób wyzdrowiało, otrzymało dar, szansę na nowe życie.
W późniejszych czasach, gdy odkrywano nowe pierwiastki i antybiotyki, naukowcy kierowali się odkryciem Fleminga. Gdyby nie on, świat mógłby dziś nie istnieć, gdyż wszyscy mogli by umrzeć. Penicylina uratowała świat!
Pierwszy antybiotyk był na pewno najważniejszym odkryciem XX w.
sorry nie przecyztałam ostatniego;/aenie ma być penicylina
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:29:37+01:00
SAMOLOT
W 1903 roku Bracia Wright skonstruowali Wright Flyer, który miał silnik spalinowy. Wynalezienie samolotu miało znaczący wpływ na wojny, zaczęto atakować w powietrza. Wpłynęło także na rozwój transportu a także komunikację-latanie samolotem do dzisiaj jest najszybszym i najbezpieczniejszym sposobem podróżowania.
4 3 4