Zadanie. 1
OPISZ Mój najlepszy przedmiot w Szkole
(mogą być takie)
-> WF
-> Plastyke
-> te luźne
... ale nie informatyna ani nie religia ^^
(tylko jeden)

NA 1 strone w zeszycie


Prosze nie pisac ze a wf jestem najszybszy ze chodze gdzies tam tylko normalnie a ja to troche zedytuje

2

Odpowiedzi

2010-01-28T18:21:08+01:00
W porównaniu ze szkołą podstawowa przedmioty w gimnazjum są zupełnie inne.Doszła fizyka, geografia, chemia jednakże moim ulubionym przedmiotem został język polski.Moim ulubionym przedmiotem jest plastyka.
Po pierwsze, lekcje prowadzone są w ciekawy i interesujący sposób.
Po drugie, na plastyce rozwijam swoje umiejetnosci takie jak malarstwo,piśmiennictwo,,,
Moim ostatnim argumentem będzie to, że ostatnio coraz chetniej rysuję.
Biorąc pod uwagę przytoczone argumentytwierdzam,ze plastykę można lubić. Bogaci nasze słownictwo przez co wypowiadamy sie lepiej.
Niezależnie jaki wybiorę w życiu kierunek zawsze będzie mi on towarzyszył.
Mam nadzieję, że powyższymi argumentami udowodzniłem tezę, że moim ulubionym przedmiotem jest plastyka
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:21:32+01:00
Moim najlepszym przedmiotem w szkole jest WF. Na wychowaniu fizycznym uczymy się grać w piłkę nożną, siatkówkę, hokeja i itd. Podczas lekcji mamy krótką rozgrzewkę i po krótkiej rozgrzewce zaczynamy wybierać składy i potem gramy. Podczas gry, uważamy na naszych kolegów, dlatego, że nie chcemy, żeby nic się im nie stało, bo ich bezpieczeństwo i nasze jest najważniejsze. Takżed podczas gry nie oszukujemy, gdyż oszustwo w mojej szkole jest karne. Wychowania fizycznego uczy mój ulubiony nauczyciel (trzeba podać jaki, bo swojego nie podam)*. Bardzo go lubię, gdyż potrafi uczyć, jak się gra w piłkę nożną bez oszukiwania. Moim zdaniem, WF jest najlepszym przedmiotem, i zasługuje na miano zajęć pozalekcyjnych, aby dzieci mogły dobrze się rozwijać i "spalić" swoje kalorie.

*Tutaj trzeba podać imię i nazwisko swojego nauczyciela WF
2 4 2