Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:27:00+01:00
Wpisał się ktoś znany,
lecz nie podpisany.
Szukaj go w Paryżu
na plantacji ryżu!

Przyjaźń to piękny kwiat,
przyjaźń otacza świat,
przyjaźń osusza łzy,
przyjaźń to ja i Ty.

Lubię słońce i deszcz,
lubię sól i pieprz,
lubię zimę i lato,
lubię i Ciebie, co Ty na to?

Kochać a lubić to wielka różnica,
sercem się kocha, a duszą zachwyca.
Duszą zachwycać można każdego,
a sercem kochać tylko jednego.

Gdy mówisz kocham
to nie mów z litości,
bo gorzka jest miłość
bez wzajemności.

Piękne jest słowo Kocham,
Piękne jest jego brzmienie,
Lecz jeśli się kogoś zdradzi,
Ciężkie jest jego cierpienie.


Wśród serc tysiąca,
Miej jedno wybrane,
Jedno niech będzie,
Przez Ciebie kochane.


Nie ten szczęśliwy,
Co wszystkie kwiaty zrywa,
Lecz ten, co zerwie jeden,
I szczęściem go nazywa.


Wszystko w świecie przemija powoli,
Pamięć o szczęściu i o tym co boli.
Wszystko przemija jak chce przeznaczenie,
I tylko zostaje,
To jedno wspomnienie.

Każdy lubi małe misie I ty lubisz też.
A ja ciebie bardzo lubię I ty o tym dobrze wiesz.

Bądź przyjaciółką wszystkich płaczących,
Ocieraj łzy co gorzko im płyną,
Uśmiech promienny miej zawsze na twarzy,
A będziesz zawsze kochaną dziewczyną.

Chcę tylko jednego:
żyć na tyle długo, by odwdzięczyć się jakoś
za Twą niezasłużoną i przeogromną wielkoduszność.

W Dniu świętego Walentego nic nie może Dziać się złego
nikt nie może się dziś złościć
bo dziś nadszedł dzień miłości

Bo jesteś kochana...
Zawsze roześmiana...
Gdy potrzebuję, to mi pomagasz!
Gdy świat mój się zawali, ty go układasz!

Przyjaciele są jak Anioły, które przypominają twoim
skrzydłom jak się lata.
Przyjaciele są jak powietrze - zawsze i wszędzie

A gdy jesteś świat się śmieje
Słońce świeci, wiatr nie wieje
i przy Tobie wciąż jest lato.
Przyjacielu, dzięki za to!

siedziałam nad rzeczką i to bardzo blisko
układałam z kamyczków twe piękne nazwisko
na ... się zaczyna na ... się kończy
niech nasza przyjaźń nigdy się nie skończy.

Tam gdzieś daleko jesteś
czuję...
Choć nie mogę Cię zobaczyć
wiem...
Choć nieobecny
duchem jesteś ze mną
Choć niewidzialny
tak rzeczywisty
Choć tak daleki -
- bardzo mi bliski
Jesteś...
i ja to czuję.
Dziękuję przyjacielu!

Przyjaźń jest najpiękniejsza na świecie
Bo to ona uskrzydla nas przecież.
Z przyjacielem przygody przeżywasz
I zawsze jakieś sekrety odkrywasz.
Bo bez przyjaźni życie nijakie
A z przyjaźnią życie jet takie...
Piękne

Jest nawet więcej.. jak nie będzie pasować to możesz sobie wziąć inne :)
2010-01-28T18:36:20+01:00
1. Kocham, kocham ja szalenie!
Kochać, kochać to marzenie.
Kochaj, kochaj Ty mnie też!
Ja Cię kocham, przecież wiesz!

2.Zadaję Ci pytanie:
Czy kochasz mnie, kochanie?
Jeśli tak, to bardzo się cieszę
I z koszem pocałunków do Ciebie spieszę.

3.Gdy Cię widzę to się wstydzę.
Gdy słyszę Twój głos, to czerwieni mi się nos.
Więc tą kartką mówię, że Cię bardzo lubię.

4.Wszystko jedno gdzie ja będę
Chodź tysiąc przejdę mil
Kocham Cię i kochać będę
do ostatnich życia chwil

5.Te życzenia Ci przesyła
Walentynka pewna miła.
W dniu tak pięknym i wspaniałym
Życzę Tobie sercem całym
Dużo szczęścia, namiętności,
Nie kończącej się miłości.

6.Dwie róże w wazonie są stołu ozdobą
A list jest rozmową między mną a Tobą.
Więc dla dalszej miłej naszej znajomości
Wysyła w Walentynki ten symbol miłości.

7.W Dniu Świętego Walentego
Masz życzenia z serca mego!
Od początku znajomości
w moim sercu stale gościsz
I zostaniesz tam do końca,
Bo to rzecz nieustająca.

8.Każdy gwiazdkę ma na niebie.
Dla każdego gwiazdka lśni.
Ja wybrałam właśnie Ciebie,
moją gwiazdką jesteś ty!

9.Kocham ptaki i obłoki
Kocham cały świat szeroki
Kocham gwiazdy na niebie
A najbardziej kocham ciebie

10.Z okazji Dnia Walentego,
ślę całusa ogromnego,
Kocham Cię swym sercem małym,
jesteś dla mnie Światem całym.
Słodkie całuski!

11.Kiedy tylko Cię zobaczę,
moje serce zaraz skacze,
Błyszczą się oczy,
Wiruje świat,
Życie bez Ciebie traci swój smak.

12.Fałszu unikaj, nie znaj zazdrości,
Nie kochaj tego, kto nie wart miłości,
Serca nikomu nie oddaj w ofierze,
A gdy pokochasz, to kochaj szczerze.

13.Jesteś mym słońcem,
moim natchnieniem.
Jesteś najskrytszych
marzeń spełnieniem.
Jesteś mi rajem,
wielką radością
zawsze pozostań moją miłością.

14.Ust całowanych,
Policzków głaskanych,
Ramion ukochanych,
I chwil wyczekiwanych,
Tego Ci życzę
W dniu
ZAKOCHANYCH :*

15.Chce być Twoja walentynką,
pomalować usta szminką,
do ucha Ci szeptać słodkości
bo dziś jest dzień miłości...

16.Piękne są chwile w życiu
piękny jest każdy dzień
a najpiękniejsze było to
że poznaliśmy się.

17.Dzień radosny zawitał,
W złotej zorzy iskierce,
Przyjmij więc w podarku,
WALENTYNKOWE SERCE!