Odpowiedzi

2010-01-28T18:19:58+01:00
Skacze osoba 1,dokonany liczba pojedyńcza, <rodzaj męski żeński nijaki>
myśli osoba 1,dokonany liczba pojedyńcza, <rodzaj męski żeński nijaki>
czytaosoba 1,dokonany liczba pojedyńcza, <rodzaj męski żeński nijaki>
rzuca osoba 1,dokonany liczba pojedyńcza, <rodzaj męski żeński nijaki>
bije osoba 1,dokonany liczba pojedyńcza, <rodzaj męski żeński nijaki>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:23:25+01:00
Gotuje -os.3 l. poj.r.m.tryb Orzekający A.niedokonany
maluje-os.3l.poj.r.m tryb orzekający A.niedokonany
dryfuje-os.3 l.poj.r.m tryb orzek. A.niedokonany
gra-os.3 l.poj.r.m.tryb.orzek.A.niedokonany
niszczą- os3 l.mn.r.męsko-osobowy.A niedokonany
1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T19:12:41+01:00
Maluje-1os.liczby poj.rodz.żeński,czas teraz czas nedokonany
rysowała-3os liczby poj .rodz .rzeński.czs przeszły czs dokonany
grał-os3 liczby poj. rodz męski.czas przeszły czas.dokonany
malowało-os3 liczby poj.rodz nijaki.czs przeszły.czas dokonany
spała-os3 liczby poj.rodz rzeński czas przeszły czs. dokonany
1 1 1