Odpowiedzi

2010-01-28T18:25:12+01:00
Moim zdaniem nie można we współczesnych czasach naśladować Świętego, ponieważ święty człowiek nie powinien być naśladowany ani wyśmiewany przez innych oraz ma on zasługi, z których nie powinno się kpić.

Dziękuję za uwagę ;)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T18:26:20+01:00
Sądzę, że tak. Niekoniecznie musimy pojechać nawracać Afrykańczyków, ale możemy dać świadectwo swej wiary tam, gdzie mieszkamy. Mam na myśli uczęszczanie na zajęcia misyjne, kółka różańcowe oraz sprzeciwianie się złu czyhającemu na każdym kroku (nie ulegać pokusom).
1 5 1