Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T18:35:48+01:00
W rzeźbie przedstawiającej człowieka oparcie ciężaru jego ciała na jednej stopie i lekkie wychylenie tego ciała w stronę przeciwną dla przeciwwagi.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T18:36:30+01:00
Wydaje mi się że jeżeli mamy posąg jakiejś osoby to jej cały ciężar ciała opiera się na jednej nodze, a druga noga jest z tyłu, lekko wspiera się na ziemi. jedna ręka swobodnie zwisa a druga podniesiona do góry.Posąg stoi jak by w litere s.