Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:40:19+01:00
l.poj l.mn
M. brat bracia
D.brata braci
C. bratu braciom
B.brata braci
N. bratem braćmi
Msc.bracie braciach
W.bracie bracia
Oboczności
a na u
a na e
l.mn
a na o
a na i
2 5 2
2010-01-28T18:40:41+01:00
L.poj
M. Brat
Dop. Brata
Cel. Bratu
Bier. Brata
Narz. Bratem
Miejsc. Bracie
Wołacz Brat

l.mn.
M.Bracia
Dop. Braci
Cel. Braciom
Bier. Braci
Narz. Braćmi
Miejsc. Braciach
Wołacz bracia

oboczności
brat-->podstawa słowotwórcza
t=c
i=m
1 5 1